ENGLISH
Kezdőlap/ Archív események

Archív események


DokuMa _dokumentarizmus ma – Kutatás+beszélgetéssorozat

A DokuMa második beszélgetésén a generációk közötti kapcsolódási lehetőségek kerülnek fókuszba. Hogyan ábrázolható a nagyszülőkhöz fűződő viszony és emlékek halmaza, hogyan . . .

Robert Capa, a tudósító – beavató kurátori tárlatvezetés

2024. február 21-én, szerdán 18 órakor a Robert Capa, a tudósító című állandó életműkiállítás kurátora, Csizek Gabriella tart beavató tárlatvezetést a Capa Központban. LIMITÁLT . . .

MEGTELT – Fotómappa – Szakmai konzultáció a Capa Központban február 21-én, szerdán, 15 órától

Te is szoktál fotózni? Szívesen meg is mutatnád a képeidet egy szakmabelinek? Gyere el hozzánk a Capa Központba és beszélgess fotográfus, tanszékvezető kollégánkkal!
Időpont: . . .

Élet és Mű: Radisics Milán

Ingyenes beszélgetéssorozatunkban Szarka Klára fotótörténész, kurátor beszélget Radisics Milán fényképésszel.

Fókusz és Távolság – Bielik István

Ingyenes beszélgetéssorozatunkban Topor Tünde művészettörténész beszélget Bielik István fotóművésszel.

Festői korszakok. Gánóczy Mária festő és filmes élete

2016, dokumentumfilm, digitális, 133 perc
dokumentumfilm
magyar nyelven, angol felirattal
a vetítést követő beszélgetés nyelve: angol

Robert Capa, a tudósító – beavató kurátori tárlatvezetés

2024. február 8-án, csütörtökön 18 órakor a Robert Capa, a tudósító című állandó életműkiállítás kurátora, Csizek Gabriella tart beavató tárlatvezetést a Capa Központban. . . .

ELŐHÍVÁS: Petrányi Zsolt

Ingyenes beszélgetéssorozatunkban Mucsi Emese kurátor, művészeti író beszélget Petrányi Zsolt művészettörténész, kurátorral.

Hajdú József – Transzfer – MEGNYITÓ

A múzeumi gyűjtemények titkokkal teli világok. Ezek közül láthatunk és ismerhetünk meg egyet Hajdú József Transzfer című kiállításán.

Fotótörténet 2. – évkönyv bemutató

A Magyar Fotótörténeti Társaság a Robert Capa Kortárs Fotográfiai Központ vendégeként tisztelettel meghívja Önt.

Kereki Sándor záró tárlatvezetése

2024. február 4-én, vasárnap, 15:00-tól, a tárlat nyitvatartásának utolsó óráiban Kereki Sándor tart tárlatvezetést A hetvenes évek Budapestje egy srác szemével című kiállításban.

A 42. Magyar Sajtófotó Pályázat nyilvános zsűrizése

2024. február 2-3-4-én délelőtt 10 órától a Magyar Sajtófotó Pályázat nyilvános zsűrizése élőben követhető a Capa Központban.

DokuMa _dokumentarizmus ma – Kutatás+beszélgetéssorozat

A sorozat célkitűzése a hazai dokumentarista fotográfia hosszútávú kutatása és láthatóvá tétele. A DokuMa projekt során a magyar dokumentarista fotográfia fiatal és . . .

Petrányi Zsolt tárlatvezetése a Kereki Sándor kiállításban

2024. január 24-én, szerdán 16:30-tól a Kereki Sándor – A hetvenes évek Budapestje egy srác szemével című kiállításban tart tárlatvezetést Petrányi Zsolt, művészettörténész, a . . .

Elvonatkoztatás fehér feketében – tárlatvezetés Pfisztner Gáborral

2024. január 18-án, csütörtökön, 18:15-től az Elvonatkoztatás fehér feketében című kiállításban tart tárlatvezetést Pfisztner Gábor.

Élet és Mű: Harnóczy Örs

Ingyenes beszélgetéssorozatunkban Szarka Klára fotótörténész, kurátor beszélget Harnóczy Örs fényképésszel.

Fotómappa – Szakmai konzultáció a Sajtófotó pályázat előtt a Capa Központban január 17-én, szerdán, 15 órától

Január 24-ig lehet jelentkezni a Magyar Sajtófotó pályázatra. Szívesen megmutatnád előtte a képeidet egy szakmabelinek? Gyere el hozzánk a Capa Központba és beszélgess Fotóriporteri . . .

Fókusz és Távolság – Szabó Dezső

Ingyenes beszélgetéssorozatunkban Topor Tünde művészettörténész beszélget Szabó Dezső képzőművésszel.

Szarka Klára tárlatvezetése a Kereki kiállításban

2024. január 14-én, vasárnap 15:00-tól a Kereki Sándor – A hetvenes évek Budapestje egy srác szemével című kiállításban tart tárlatvezetést Szarka Klára fotótörténész, kurátor.

Visszapillantó – budapesti fotós rövidfilmek bemutatója

Időutazásra hív a 24.hu ötrészes minivideó-sorozata, amelyben legendás budapesti fényképek helyszíneire térhetünk vissza a fotók készítőivel. Nyilvános filmbemutató a szereplők és . . .